خدمات و پشتیبانی

پشتیبانی کامل فیلترهای تصفیه آب

یک دستگاه تصفیه آب وابستگی شدیدی به فیلترهایش دارد. هر فیلتر تصفیه آب عمر کارکرد مشخصی داشته و پس از آن باید تعویض شود. استفاده از فیلترهای بی‌کیفیت بدلیل اینکه قادر به جذب ذرات، کلر و سایر آلاینده‌های شیمیایی نیستند، باعث خرابی سایر فیلترها و قطعات تصفیه آب می‌شود. همچنین سلامت مصرف کننده را به دلیل استفاده از ترکیبات غیر استاندارد، به خطر می‌اندازد. ساواشی کلیه فیلترها را با کیفیت اورجینال از شرکت‌های معتبر و دارای تاییدیه، در اختیار مصرف کننده محترم قرار خواهد داد و بنابراین نگران یافت نشدن فیلترهای مصرفی مرغوب نخواهید بود.

یادآوری زمان‌های سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب

برای یک دستگاه تصفیه آب، نگهداری صحیح از خرید اولیه آن مهمتر است. به این دلیل که رسوبات، گل و لای، جلبک، کلر، مواد شیمیایی، نیترات و نیتریت، فلزات سنگین و… همگی در فیلترهای تصفیه آب جذب می‌شوند و فیلتر پس از زمان مشخصی اشباع شده و خاصیت خود را از دست می‌دهد. اگر فیلترهای تصفیه آب به موقع تعویض نشوند، علاوه بر اینکه به دلیل تجمع و رشد عوامل بیماری‌زا برای مصرف‌کننده ضرر دارند، باعث فرسودگی و وارد شدن فشار مضاعف به دستگاه می‌شوند. به همین دلیل ساواشی سیستم‌هایی فراهم نموده است که زمان تعویض فیلترهای تصفیه آب و سرویس دوره‌ای دستگاه، شما را مطلع خواهد کرد و به این‌گونه هم سلامت خانواده و هم کیفیت تصفیه آب شما همواره حفظ خواهد شد.

پشتیبانی کامل قطعات و لوازم جانبی دستگاه تصفیه آب

برای کنترل عملکرد تصفیه آب، انواع مختلفی از قطعات و سوئیچ‌ها در یک دستگاه تصفیه آب استفاده می‌شود. این قطعات بر اثر مرور زمان و استفاده، مستهلک شده و ممکن است عملکرد دستگاه را نیز دچار اختلال کنند. ساواشی کلیه قطعات دستگاه تصفیه آب و لوازم جانبی باکیفیت اورجینال را بصورت دائمی تامین میکند. بنابراین در هر زمان که به علت خرابی یا فرسودگی نیاز به تعویض یک قطعه باشد، می‌توانید آن را با همان کیفیت اولیه از فروشگاه ساواشی تهیه نمایید. به این ترتیب نگرانی بابت نایاب شدن قطعات ندارید.

تعمیر و سرویس دستگاه تصفیه آب

در صورتی‌که دستگاه تصفیه آب دارید، می‌توانید سرویس و نگهداری آن را به کارشناسان فنی ساواشی بسپارید. اگر دستگاه آب تصفیه کن شما دچار مشکل شده است، کارشناسان مجرب ساواشی با تجهیزات کامل و قطعات تصفیه آب اورجینال می‌توانند آن را تعمیر کرده و آب تصفیه شده با کیفیت را به شما تحویل دهند. اگر «تصفیه آب شما یکسره کار می‌کند»، اگر «دستگاه تصفیه آب سر و صدای غیر عادی ایجاد می‌کند»، اگر «دستگاه تصفیه آب شما پس از برداشت مقدار کمی آب، زمان زیادی را برای جبران باید کار کند»، اگر «آب خروجی دستگاه بو و مزه دارد»، اگر «کتری شما رسوب می‌دهد» و… با کارشناسان فنی ساواشی تماس بگیرید.

نصب مجدد و جابجایی دستگاه تصفیه آب

در صورتیکه تصمیم به جابجایی منزل خود را دارید، کارشناسان فنی ساواشی می‌توانند دستگاه تصفیه آب محل قبلی آن باز کرده و در محل جدید نصب نمایند. انجام این کار توسط افراد متفرقه ممکن است سلامت تصفیه آب شما را به خطر بیندازد.